maandag 26 januari 2015

Happy 2015!

Allereerst de beste creatieve wensen voor 2015!!
Dit jaar ga ik ervoor om Project Life op te pakken in Sn@p-vorm.
Tussendoor nog wel even wat cadeautjes en kaarten voor vrienden, familie en collega's maken natuurlijk, want dat blijft toch ook erg leuk om te doen.

2015 is begonnen met de geboorte van een mooi meisje (dochter van een vriendin). Voor haar heb ik deze kaart gemaakt.


En voor de verjaardag van een goede vriend, heb ik deze kaart gemaakt.
Nu lekker even de foto's van de afgelopen weken uitzoeken zodat ik aan het Sn@p-album kan gaan beginnen ;-). Allemaal een goede (werk)week nog!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook weer wat op je blog hebt gezet!!! Prachtige kaartjes! Wat is de sill toch fijn hé?! Ik vind het super dat je gaat pl'en! Leuk zeg, snel scrap-date plannen!

    BeantwoordenVerwijderen