maandag 9 september 2013

Traktaties en kaart

Hallo allemaal,

Ik was vorige keer al begonnen aan de traktaties voor mijn neefje. Allemaal mijn zusje's ideeën, maar ik heb geholpen met de uitvoering :-). Afgelopen donderdag was het dan zover, hij is 6 jaar geworden en mocht voor het eerst op zijn nieuwe school trakteren! Het zijn Cars-boekjes geworden. De boekjes zijn gemaakt van grote luciferdoosjes. De rechter-zijkant van het hulsje is afgeknipt en vervolgens heb ik het hulsje met cardstock bekleed. Daarna is het laatje in de binnenkant op de achterkant en de zijkant vastgeplakt. Aan de binnenkant van de 'kaft' zit een foto van mijn neefje met zijn naam en leeftijd eronder. Op de zijkant van het boekje stond van ieder kindje zijn naam (uitgesneden uit zelfklevend vinyl) zodat ze zelf hun 'eigen boekje uit de boekenkast' konden pakken. De boekjes zijn gevuld met een Cars led-lampje en een Milky Way. Volgens de juf is het prima ontvangen door de kinderen :-). 
Verder nog een kaart gemaakt voor mijn schoonvader die begin van deze maand aan een nieuwe job is begonnen.
Dat was het weer voor deze keer. Bedankt voor het komen en graag tot volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Manon. Crea Bea!!
    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow!!! Wat heb je ineens veel geplaatst!!! Echt super leuk allemaal!
    Traktatie ziet er ook gaaf uit zeg!
    Trots op je!

    xx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen