vrijdag 30 augustus 2013

Nieuwe bloguitstraling en kaartendagen

Hallo allemaal,

We zijn druk bezig geweest met mijn nieuwe bloguitstraling. Wat vinden jullie ervan? Suggesties zijn altijd welkom natuurlijk. Een website- of bloguitstraling ontwerpen valt ook onder creativiteit, nietwaar? Bij deze: bedankt 2B Support voor alle hulp!
Afgelopen weekend heb ik de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen Den Bosch bezocht. Ik ben een workshop bij Sannie (-lovestostamp) gaan volgen met de Te Gekke Krijtjes. Wat was dat ook weer leuk zeg! We hebben een waaier gemaakt van 9 kaartjes en op ieder kaartje een andere techniek met de krijtjes toegepast. Ook hebben we een wit lintje leren kleuren met het krijt en vervolgens bestempeld. Het wordt nog even oefenen hoor, maar je zag het tijdens de workshop al steeds beter worden :-).
Op deze beurs heb ik ook nog een tag gescrapt bij een andere workshop, maar die is voor een verjaardag die nog komen gaat, dus volgt later.
Verder zijn mijn zusje en ik druk bezig geweest met traktaties maken voor mijn neefje. Hij wordt volgende week 6 en begint maandag in groep 3 dus het wordt een spannende week voor hem. Mijn aandeel is al klaar, maar mijn zusje maakt het nog even mooi af dus zodra zij klaar is, volgen de foto's.
Alvast een fijn weekend voor iedereen en bedankt voor het komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten